21.4.10

한국어 드라마!

Pe cand credeam ca gata cu filme si muzica si toate chestiile astea de pierdut vremea, s-a intamplat ceva.
In primul rand, poate li s-a intamplat si altora, am ajuns sa fiu sick de toate filmele americane atat de comerciale si comune si repetitive si cum mai vreti voi. Tot ce mi-a placut am vizionat si am ajuns intr-un punct cand asteptam sa mai iasa un film de la americanii astia. SI apoi un timp in care nu mi-a mai pasat deloc. Puteai sa ma intrebi ce film imi place, ce muzica ascult sau altele de genu si raspunsul meu era: "Nimic.In ultima vreme chiar nimic nu merita atentia mea." E normal ,nu ca la un moment dat sa te saturi.
Si dupa o mare pauza am dat din intamplare peste un film si apoi niste comentarii si asa am descoperit noua mea pasiune: ASIA!!!!

나는 한국 드라마를 사랑해!

Un comentariu:

codreanu-monica.ro spunea...

Ai vazut mujeres asasinas cu dulce si maite? iti las linkurile sa le vezi, cel cu dulce e tare curajos.

MUJERES ASESINAS 3- ELIANA CUNADA (el capitulo con Dulce Maria)
http://www.megaupload.com/?d=DQ24AAEG

MUJERES ASESINAS 3- LAS VIUDAS BLANCO (el capitulo con Maite)
http://www.megaupload.com/?d=26ZCO0A5

Vizionare placuta wera!