18.8.09

Opinii carte,rezumat,povestire

Imi place sa citesc.Iar in ultima vreme, din lipsa de ocupatie, am inceput sa citesc din greu.Asa ca mi-am zis: De ce sa nu fac 2 lucrurui utile cu cititul?Daca tot citesc,nu?
Primul lucru:personal, imi imbogatesc experienta de viata, vocabularul,lista de autori,sau ce mai vreti voi.Sau poate imi pierd timpul cu vreo carte care nu e pe gustul meu.
Al doilea:Ajut pe altii, care cauta pareri, rezumate legate de carte.Si poate e vorba chiar de cartea pe care am citit-o eu.Si spun aceasta, pentru ca si eu m-am confruntat cu problema asta:nu stiam exact cum e cartea;merita sau nu merita citita;publicitatea este mereu pozitiva cartii, asa ca nu te poti baza pe ea.Asa ca, parerea cuiva care a citit cartea este foarte binevenita, mai ales cand cauti pe google si nu prea gasesti.
Eu sper ca de acum sa fiu de folos, macar unei persoane.Uneia ca mine, care cauta rezumate si opinii.

XOXO

Un comentariu:

Anonim spunea...

chair te rog sa mai faci rezumaturi despre ce ai citit,ar fi fain sa mai aud si eo niste recomandari:D