23.4.13

Cum să îndepărtează petele de pe piele întoarsă

Pete de pix? Ah, sunt durere de cap si suflet daca sunt pe material de piele întoarsă
Sau alte pete uscate!!

Asadar, acest material se referă la pete uscate, ce par imposibil de scos de pe o pereche de încălțăminte, sau o haină de piele întoarsă.

Și pentru că eu m-am lovit dea această problem, iar pe google nu am găsit în limba română răspunsul care să-mi fie și soluție, am decis sa traduc eu din ce am găsit în alte limbi!!

Eu am avut o linie de cca. 3 cm pe niste pantofi de piele întoarsă din aceea fină (nu textură de material, ci așa   parcă ca de catifea ). Am găsit în lb română ca soluții să ștergi cu o radieră foarte ușor, să ții deasupră aburilor de la apa care fierbe, să dai cu peria specială pentru pielea întoarsă.

Aceste soluții sunt bune, dar nu pentru oricine, depinde de pată.

Eu am încercat și degeaba. Pata acea de pix era veche (așa am cumpărat pantofii-erau la reducere :D ) de când lumea.

SOLUȚIE: folosește o pilă de unghii și încearcă să nu apeși tare, folosește-o cât mai finuț. Apoi cu peria specială pentru piele întoarsă, dă pe suprafața curățată ca să se uniformizeze din nou.
Și nu uita să dai cu spary special pentru piele întoarsă (găsești la magazine cu pantofi de piele) pentru ca în viitor să nu ai și alte surprize!


Traducere:
”Pentru a elimina o pată care este deja uscata: Folosiți o cârpă curată, moale pentru a freca usor zona si a elimina orice pată uscată pe suprafață.Cârpa va restabili, de asemenea, o parte din textura pufoasă, catifelată. Dacă pata este persistentă, frecati usor zona cu o gumă de creion sau gumă de șters folosită de artiștii plastici. Ca o ultimă soluție pentru pete dificile, se va utiliza o pilă de unghii pentru a freca usor zona. După fiecare pas, periați zona pătată cu o perie din piele de căprioară pentru a restabili și a netezi zona. Nu uitati, e foarte important!! sa testați acești pași pe o cusătură interioara înainte de a aborda suprafata efectiv pătată.

Pentru a elimina o pată umedă: Folosiți o cârpă curată, moale pentru a șterge cât de multa umezeala posibil. Puneți cârpa direct pe pată si presati cu putere pentru a scoate umezeala din piele spre cârpă. Întoarceți de mai multe ori cârpa pentru a presa mereu cu o parte curată a ei, uscată și continuați sugativarea. Când nu se mai imprimă pe cârpă umezeală, permiteți pielii să se usuce complet. Dacă pata nu mai e, folosiți doar o perie specială, pentru a restabili catifelarea. Dacă pata este persistentă, urmați pașii recomandați pentru o pată uscată.”

Sper să va ajute, mie mi-a fost de mare folos acest material. Pata de pix s-a estompat vizibil!!


Niciun comentariu: