25.9.09

...cuceritorul lumii...circuitul vietii...

Ati incercat vreodata acel circuit al vietii in care, cateva zile simti ca ai putea face orice si ai energie cat pentru 1000, apoi te copleseste plictiseala la o altitudine atat de mare ca ti se face rau, pentru ca mai apoi sa devii obsedat de ce e in jurul tau si sa vrei sa readuci lucrurile la gradul de decenta potrivit, iar dupa, sa fii emotionat de viitor si sa-ti faci tot felul de ganduri/planuri legat de acesta, urmand sa te apuce groaza doar la gandul de a te misca spre o activitate, apoi sa fii satul de tot si toate, pentru ca in final sa resimti iarasi acea stare de beatitudine a cuceritorului lumii, plin de energie, care poate face orice?
Ei bine, cam asa se desfasoara umilele mele zile in ultima perioada, cu o mai mare sau mai mica intensitate, intr-un ritm mai lent sau haotic-cand toate se amesteca!
Astazi,tin sa precizez ca ma aflu in acea curba a circuitului in care sunt in faza de "satul de tot si toate", dar ma macina creativitatea care imi urla in creierul subponderal de la atata 'neactivitate intelectuala'-vacanta, bat-o vina!- sa creez odata cutiile alea pe care le-am visat intr-o zi-cand eram la curba circuitului dintre emotionata de viitor si ganditoarea de planuri de organizare a spatiului din dulapul de haine-, cutii in care trebuie sa-mi acund cu agerime toate lucrusoarele mele sugubete-de la rimel pana la nasturi!
Dar, cred ca voi zbura putin pana la Praktiker-chiar daca nu am chef, insa mai ies prin magazine, ca la aer ies zilnic nu-i vorba- sa vad de niste cuie si lipici si carton/placaj ca sa decupez pentru cutiile acelea...Cand vor fi gata pun poze sa vedeti ce artista sunt:P
XOXO

Niciun comentariu: