22.9.09

Interviu la call center company -part II-

Ca sa continui desi n-am chef, dar nu e frumos sa las o treaba in aer... dupa ce m-a chinuit cu intebari despre cine sunt eu, ce caut la un angajator, cum de am aplicat pentru compania lor( aici a trebuit sa infloresc si sa spun ca eu de fapt cautam de mult sa lucrez intr-un call center, si ca imediat ce am vazut anuntul pe site, am aplicat; eu am aplicat pentru ca aplicam asa la nimereala fara sa ma gandesc ca cineva ma va suna vreodata), asadar, dupa aceste intrebari la care eu m-am cam balbait si vorbeam incoerent, cuvinte spuse la intamplare, incepe sa-mi vorbeasa despre companie si etc.M-a mai intrebat ce inteleg eu printr-o vanzare, dar eu m-am cam invartit in jurul cuvintelor,desi m-am laudat ca am mai lucrat in vanzari si ca ma pricep la astea si ca-mi place.Pana la urma mi-a zis ea ce inseamna de fapt o vanzare: atunci cand oportuntatea se intalneste cu habar nu am inca ce... si apoi ce anume sta la baza unei vanzari.Nici asta n-am stiut-o dar m-a ajutat si eu am spus asa intreacat printre altele " comunicarea" la care ea:"Exact!" eu m-am oprit si nu mi-am dat seama ce vroia sa spuna cu acel "Exact!" pana nu a mai spus si ea de vreo 2 ori cuvantul magic:D Si apoi mi-a expus compania cu toate laturile si ce inseamna sa lucrezi in call center.Pe scurt, e un risc sa lucrezi intrucat trebuie sa ai reusite( sa vrea oamneii pe care ii suni sa te asculte,etc) , dar nu e rau intrucat e imposibil sa nu reusesti.Salariul nu e unul foarte mare( la 4 ore iei net undeva peste 400 Ron, dar sunt acele bonusuri pe care le iei daca atingi si depasesti target-ul, bonusuri care incep de la 40 euro si pot ajunge chiar la 170 euro!De asemenea, cel mai bun "telefonist" al lunii primeste un bonus special de aprox. 100 euro.) Urmasa ma sune in aceasi zi, dar eu nu ma pot hotari in cateva ore daca vreau sa lucrez sau nu undeva, eu am nevoie de cateva zile.Asa ca , atunci cand m-a sunat eu am respins oferta.Mi-a zis" Chiar daca esti mai timida, cred ca ai un mare potential si am vrea sa vii..."Dar eu o intrerup si ma dau de gol"Nu pot veni de maine","De ce?", "Aaaa, am ceva....probleme....personale...nu stiu...nu se poate sa vin de saptamana celalalta, n u asta care vine , cealalta?"(lol, ce proasta-s is..)"Uite, ce e Elena, daca vom mai avea atunci vreo oprotunitate care sa ti se potriveasca sitie, te vom contacta.", "Deci eu chiar vreau sa lucrez la dumneavoastra, dar nu pot sa fac nimic, chiar nu pot veni mai devreme de 1 octombrie..." si asa am dat cu piciorul la ceva ce peste 1 zi sau 2 m-am decis ca as vrea sa lucrez si sa fac parte din. Acuma sper doar ca la 1 octombrie sau cam in jur de 1, sa ma contacteze, daca nu o sa sun eu.Pentru ca mi-am tot facut calcule si m-am mai interesat, stiu mai multi care lucreaza acolo si au spus ca e chiar tare....in fine nu mai intru in detalii.Asta e, ma pricep sa dau cu piciorul la oportunitati de genu' :((

XOXO

Niciun comentariu: