16.9.09

Interviu la call center company -part I-

Tot ma plangeam eu mie si putin si altora ca oricat de multe aplicatii am lasat pe site-uri de recrutare nu m-a contactat nimeni. Asa mi-a trebuit.Sa cobesc.!. Atat a trebuit, pentru ca astazi sa ma si sune de la o companie de call center.Wow! Asta mi-am dorit dintotdeauna (adica de cand am inceput sa depun cv-uri), sa fiu contactata pentru un job la un call center!Insa dupa ce am acceptat sa merg la interviu, am realizat ca ma ingrozeste ideea unui interviu ... nu am mai fost la vreunul de mai bine de un an.Mai mult, parca nici nu aveam chef sa merg, chiar daca m-am documentat pe google ce-i cu intrebarile capcana, etc(am repetat cateva raspunsuri, ce sa zic... ca o profesionista) .Si totusi m-am dus, gandind ca pana la urma e doar un interviu nu ma si angajeaza, nu? Hopaaa... Iarasi am cobit (am inceput sa cred in chestii deastea si superstitii dupa ce mi s-au intamplat mai multe...in fine, alta poveste).
trebuia sa fiu acolo pe ora 14 fix, unde urma sa ma astepte un paznic?! vezi doamne...Ok...ajung acolo cu 15 minute mai devreme, astept in zona de food din Polus (interviul a fost in Polus Center).Pe ora 1 fix ma prezint unde mi s-a spus.Nimeni.Nimic.Nici un amarat de paznic.De fapt o multime de tineri tot intra pe usa aceea unde astept eu.Intru si eu si vad o sala mare cat o hala.Intr-un colt cateva calculatoare si agenti care aveau castile pe urechi.In alt colt tinerii aceia care tot intrau, se aduna pentru un training.Ma bag in vorba cu un tip si-mi spune ceva pe aici si pe colo, si unde sa ma duc pentru interviu.Tocmai in mijlocul acelei hale erau 2 scaune fata in fata.Acolo am fost interviata.La loc de cinste:)) Of ce interviu.Chin.A inceput doamna respectiva sa imi puna intrebari de genul:"Spune-mi despre tine.Cum esti tu.Persoana ta." (aiic trebuie sa spun ca citisem inainte pe net ca la o astfel de intrebare sa te legi in general de experienta/le anterioara/e ). desi aveam in minte cum sa tratez intrebarea, acolo n-am stiut exact ce sa spun.Am spus:"Despre mine din perspectiva experientei carierei mele sau.." "Oricum.Ce vrei tu.'.imi replica ea.Ok Pai incep eu cu ceva cam asa:"Inca din perioada liceului am inceput sa lucrez.Am avut cateva joburi marunte, dar am avut posibilitatea de a ma implica puternic si de a capata experienta la locurile de munca mentionate si in Cv."
-va urma, ca-s prea obosita sa continui.a, si scuzati greselile de scris-

XOXO

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu am mentionat niciodata,dar si eu am lucrat la un call center.Lini

ele spunea...

wownsi nu ai spus nimic... mai sa fie, vreau detalii