28.7.09

O vacanta de lux!


Am visat (de fapt ma gandeam cu ochii inchisi ziua in amiaza mare) ca dupa inscriere la facultate viata mea va fi...cel putin mai dinamica! Adica, fiecare zi ar fi trebuit sa fie plina de neprevazut de lucruri noi si aventuri....si mai ales de zile de excursii...una dupa alta....
Visam ca voi merge in atat de multe locuri ca voi deveni o demna si invidiata calatoare a lumii contemporane...
Totul a inceput asa cum ma gandeam.Chiar dupa Bac am lasat in urma orasul ca sa ma relaxez...insa dupa ce m-am intors...am terminat cu inscrierile...si acum imbatranesc, ma usuc in cutia mea de piatra la inaltiumea de 3 etaje...
Si ma intreb unde sunt toate destinatiile acelea care ma asteapata pe mine...pentru ca nu e niciun dubiu: ele ma asteapta! Dar eu singura....de ce nu? Imi iau geanta si ma urc in tren... si totusi...of...deja mi s-a zbarcit pielea de atata bloging...Ma duc sa caut destinatii de vacanta...
Tableta de azi am inghitit-o fara apa si mi-a zgariat rau gatul...cred mi s-a oprit undeva prin esofag...am nevoie de o schimbare de pozitie ca sa-mi alunece mai jos...undeva departe...

XOXO

2 comentarii:

soso spunea...

Lasa nu dispera ca o sa vezi ca se iveste ceva ;)

cielle the boss spunea...

Uite acum am vorbit cu cineva (care ma dispera ca vorbeste despre el si tirul lui si etc) m-a sunat sa meg la mare cu el sinca 2...na... ce ciudat... exact dupa ce am postat m-a sunat...e un semn? sunt distrusa...of course ca l-am refuzat! dar sigur e un semn!!! ar fi prea mare coincidenta:(((( of de ce eu??