29.7.09

Tehnologie buna,tehnologie rea...

Of, tehnologia...ieri spuneam ca iti da dureri de cap...sau cam asa ceva... azi de dimineata mi-am zis ca de fapt e foarte utila! De ce? Aduc in exemplu drept argument: sunt site-uri unde poti sa-ti scoti la vanzare diverse lucruri.Nu trebuie sa intrebi incolo si incoace, "nu vrei sa cumperi x, y"...pur si simplu ai o piata de desfacere din confortul casei tale!!Ce simplu! Asta inseamna tehnologie utila!! Cred ca o sa vand si eu cateva lucruri in stilul asta;)
Dar, acum ca folosesc 'tehnologia' imi dau seama ca ieri gandeam foarte realist.Pana la urma tehnologia are mai multe aspecte negative.Cel putin pentru mine.Si cel mai mare in momentul de fata este ca, trebuie sa astept sa se incarce paginile...ma irita ca netul merge cateodata ca melcul...plus ca uneori gasesti foarte greu ce doresti, datorita miilor de informatii gasite (pe google-ul nostru )...concluzia? Urasc tehnologia!! In schimb ador natura...si faptul ca ea te calmeaza... (de exemplu cand te gandesti la o destinatie favorita te destinzi automat) ;))
Asa am meditat eu toata dimineata...de fapt mai mult m-am luptat cu giganta tehnologie!De ce existi? nu raspund...asta e tableta de azi...

XOXO

Un comentariu:

Anonim spunea...

dar totusi ar fi greu sa traiesc fara tehnologie :P