23.7.09

Tableta de azi




Azi m-am trezit chiar devreme...pe la 7:30...bineinteles ca sunt super obosita, dar nu concep sa pierd vremea dormind cand sunt atatea lucruri frumoase pe care le poti face...
In primul rand poti sa faci repede ceva sport de dimineata (daca te scoli devreme ca moi).
Eu am ales tenis.Ador sa joc tenis. Asa ca mi-am luat racheta si, impreuna cu my sister ne-am dus pe terenurile de langa noi sa jucam un meci.Ei...ce mai meci.... la inceput eram cam varza... dar mi-am revenit si am castigat(YEEEEEEEE!!!!!!)
Concluzie: Sportul de dimineata iti confera voie buna si energie pe durata intregii zile!!!

M-am apucat apoi sa scriu sonetele .....intr-un tarziu(dupa cateva luni de la terminarea scolii:D)...da nici un pix din casa(si am incercat vreo 12 sigur!!) nu scria pe foaia acea lucioasa a sonetelor....asa ca am stricat vreo cateva...le-am trimis pe celelate undeva si m-am apucat de blogerit!!

XOXO

Un comentariu:

cielle spunea...

to eu sunt...tot n-am terminat de scris sonetele .... toate pixurile ma lasa la greu:(((